Case:

Lezing Ondernemerschap

LEZING ONDERNEMERSCHAP

Op 4 december is Jerry van Staveren uitgenodigd door de Hogeschool van Amsterdam om tijdens een interactieve lezing praktijkkennis te delen & inzichten geven die niet in de boeken terug te vinden zijn.

De focus moest met name liggen op het gebied van (online) marketing. Een kijkje achter de schermen in wat succesvolle ondernemers doen om succes te behalen en welke jij kan inzetten om jouw product of dienst in de markt kan zetten

Social media is een hot item maar waar gaat het nu precies over? Wat kunnen ondernemers of bedrijven (B2B en B2C) met Facebook, LinkedIn, Twitter, enzovoort? Hoe kunnen we als ondernemer of bedrijf een consistent marketingbeleid ontwikkelen in een wereld die zo snel verandert? Wat is zinvol en wat is onzin op het gebied van (online) marketing?

Jerry van Staveren staat garant voor interactie, nieuwe inzichten, praktische oplossingen & verfrissende ideeën.

 

AANKONDIGING VAN DE LEZING OP DE HVA WEBSITE

Terug naar cases

terug

© 2016 Next level media