Case:

Lezing Online Strategie

LEZING ONLINE STRATEGIE

 

Binnen Hogeschool van Amsterdam richten studenten een eigen startup op en moeten ze deze vervolgens succesvol in de markt zetten. Ze worden hierin begeleid door middel van coaching, workshops, excursies en inspirerende gastlezingen. De opleiding zet daarom regelmatig experts en ervaringsdeskundigen in die verschillende aspecten van ondernemerschap willen belichten.

Op 28 november werd Business Coach Jerry van Staveren uitgenodigd om zijn visie en ervaring te delen bij het volgende thema: Hoe positioneer je een startup online en promoot je deze door middel van Social Media?

Jerry van Staveren is een succesvolle business coach met een sterke online focus, die ondernemers helpt om meer omzet te realiseren en de transitie van hard werken naar smart werken te maken. Zijn gastlezing in het auditorium van vorig jaar was aanleiding om hem dit jaar opnieuw uit te nodigen.

Tijdens zijn interactieve lezing nam Jerry van Staveren de studenten/ondernemers mee vanaf de basis naar de strategie achter een sterke online positionering en hoe je deze praktisch online uit rolt.

 

“Het was een waardevolle dag met een mooie interactie vanuit het publiek. De studenten hebben alle handvaten gekregen om hun product succesvol in de markt te zetten en daar social media succesvol bij in te zetten”

© 2016 Next level media